Obserwują :

sobota, 3 września 2011

Bloogs . !

 ' . Witajcie !
Dzisiaj zaprezentuje kilka naprawdę dobrych bloggów , którym zaproponowałam zareklamowanie się .
Baaardzo serdecznie polecam wam bloggi :
Diiary :



Kilka słów od autorki blooga : Hej ! Jestem Diary , zapraszam was na mojego blogga ; p .
Dodaję outfity , piszę o piosenkach  , piszę teksty , dodaje fajne zdjęcia  , ogólnie piszę o swojej codzienności .
Taki no serio pamiętnik , tylko troszkę sławniejszy od zwykłegoo ;)) .Serdecznie zapraszam wszystkich . Osoby na blogspocie nowe(nie tylko), ponieważ chętnie pomagam m zdobyć większą sławę reklamując ich bloggi na moim ...I pamiętajcie : KOMENTARZ ZA KOMENTARZ  . !
więc jeśli zależy wam na moich komentarzach , wystarczy aktywnie komciaać mojego blogga ; > .
A napewno się odwdzięczę .
Tak więc zapraszam na : KLiik .
No to do zobkaa u mnie ; ** .
  ' Diiary < 3 . !
Diiary < 3. !


MARYSIA K :


Kilka słów od autorki : Blog dziewczyny, która ma swój własny styl. Prezentuję nie tylko modę, ale i wspomina o kosmetykach itp ... 13-latka, dążąca do spełnienia marzeń ...

link : Sarenka ;) .

Agataa ; D.

Słucham ostatnio sporo rapu i hip-hopu. I wpadłam na pomysł, żeby tu na blogu umieszczać piosenki, które lubię. Sporządzić jakąś listę moich ulubionych artystów. A także w każdym poście zamieszczać artystę, jego zdjęcia oraz charakterystykę. Będą tam ciekawostki na Jego temat bądź Jej. 
Myślę, że spodoba się ten pomysł, bo mnie póki co się podoba. 
Mam nadzieję, że będzie Go odwiedzać, czytać i miło komentować. Wszelki sugestie będą dla mnie pomocne.

link : agaataa ; D .

CYBUSZKOVAA :P.




JEŻELI KOCHASZ MUZYKĘ i chcesz zobaczyć jak rozwijam swoje skrzydła wejdź na mojego bloga i odkryj TEKSTY PIOSENEK napisane przeze mnie. Zapraszam do oceniania/krytykowania/dawania rad! Jeśli podoba Ci się to co robię OBSERWUJ MOJEGO bloga! Ważni są dla mnie odbiorcy więc i Ty możesz przyczynić się do tego jak będzie wyglądał WWW.CYBUSZKOVA.BLOGSPOT.COM
link : cybuszkovaa ;p .


ZAPASZAM SERDECZNIE NA WSZYSTKIE TE BLOOGI .
martaa  ;)

5 komentarzy: