Obserwują :

środa, 24 sierpnia 2011

Zaczynamy!

Witajcie.
Założyłam tego blooga z myślą o dziewczynach/chłopakach, które chcą się wybić w świecie bloggspota .
A to jest strasznie trudne ..
Blogger to chyba najpopularniejsza strona z bloggami . Jest ich najwięcej  .
Wkońcu to google .
Wiięc tak :
1 . Absolutnie każdy może się tutaj zareklamować .
Aby zostać tutaj zareklamowanym musisz:
1 . Zostać obserwatorem blogga :   KLIIK !      
I to wszystko potem już na moim bloggu dodajesz komentarz , który ma wyglądać tak :
treść : bleble
link :bleble
jakieś pozdrowienia i wgl .
W razie potrzeb możesz dodać też fotoo . ;) .
Zapraszam do reklamowania się tutaaj!
Mogę zapewnić wam 2 razy więcej wejść i więcej komentarzy ! 
Tak więc dawać :
REKLAMUJMY SIĘ !
Aha i blog Diary jest tutaj ponieważ to ona pomogła mi założyć blogga ,  i w razie czego napisze za mnie posta gdybym nie mogła wejść.
                                                          to teraz przykładowa reklama :



Hej ! Jestem Diary , zapraszam was na mojego blogga , który jest ..hmm ...no bardzo wszechstronny ^^ .
Każdy znajdzie na nim coś dla siebie . Dodaję outfity , piszę o piosenkach  , piszę teksty , dodaje fajne zdjęcia  , ogólnie piszę o swojej codzienności .
Piszę jak spędziłam czas .. Jak się czuję . Taki no serio pamiętnik , tylko troszkę sławniejszy od zwykłegoo ;)) .Serdecznie zapraszam wszystkich . Osoby na blogspocie nowe, ponieważ chętnie pomagam m zdobyć większą sławę reklamując ich bloggi na moim ...I pamiętajcie : KOMENTARZ ZA KOMENTARZ  . !
więc jeśli zależy wam na moich komentarzach , wystarczy aktywnie komciaać mojego blogga ; > .

A napewno się odwdzięczę .
Tak więc zapraszam na : KLiik .
No to do zobkaa u mnie ; ** .
        
Diaary . <3. !

Tak wygląda jej reklama . A was zapraszam do nieej .
A teraz : REKLAMUJMYY  !

9 komentarzy:

  1. Łoo jezuu !
    Ejj , fakt pomogłam ci , ale weź przestań !
    Nie aż tak aby mnnie tu wklejaać !
    Jak na blooga założonego jakieś 5 minut temu , to 46 wyświetleń ?? Nieźlee ;pp .
    Okaay , jak nikogo nie masz to zostaję ...
    xDD . No to życzę nam udanej współpracyy ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow . Widzę, że zakumałaś jak się robi moderowanie komentarzy !
    To co mi głupolkuu piszesz , że nie umiisz ;)) . xDD . !
    lecę małaa ;* .
    Koch . Cię .
    pa ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaałam tego blooga w poście . Masz czego chciałaś . !
    I co z tego, że ma dużo wejść ;pp . !

    OdpowiedzUsuń
  4. Reklama ? Hmm...
    Fajny pomysł . :>
    chętnie wpadnę na jakieś nowe blogii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli to ma wyglądać, ten komentarz z reklamą jak ten Diary. ?
    Mam dodać jako kommek czy jak ? ;D
    możesz robić te reklamy każdy w każdym poście, ffajnie by było. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To spoko, wklej moje główne . ; >
    A o to treść .

    _____________________
    Heej Wam wszystkim ! : **********
    Jestem sobie Agatka z bloga :
    ` w tłumie też jesteśmy sami` .
    Ogarniamy się ? Wchodź tu: http://agaaa69.blogspot.com/ - obserwowanie za obserwowanie, komentowanie za komentowanie. ; ) Ciekawa/y życia codziennego ? Życia, w którym wiele się dzieje... ; > To wpadaj... ;)
    Więc zapraszam na mojego bloga, który specjalizuję się w opisywaniu mojego życia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie na komentowanie oraz odwiedzanie na moim blogu : www.wlasny-swiat-mody.blogspot.pl
    ---
    możesz dodać zdj główne ;)
    ---
    A ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. :)) wpadłam na ten sam pomysł kilka dni temu, wyprzedziłaś mnie ;P

    no to tak, moja reklama;
    ________________________

    ZDJĘCIE: http://imageshack.us/photo/my-images/638/reklamap.jpg/

    TREŚĆ: JEŻELI KOCHASZ MUZYKĘ i chcesz zobaczyć jak rozwijam swoje skrzydła wejdź na mojego bloga i odkryj TEKSTY PIOSENEK napisane przeze mnie. Zapraszam do oceniania/krytykowania/dawania rad! Jeśli podoba Ci się to co robię OBSERWUJ MOJEGO bloga! Ważni są dla mnie odbiorcy więc i Ty możesz przyczynić się do tego jak będzie wyglądał WWW.CYBUSZKOVA.BLOGSPOT.COM

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje za komentarz
    obserwuję.

    ^^

    OdpowiedzUsuń